Godmorgon

Godmorgon!

Jag och Leon sov till 10! Superskönt mitt huvud var inte att leka med tidigare imorse och jag kunde knappt hålla ögonen öppna när han vaknade vid 6 och ville ha mat. Men nu är både jag och prinsen utvilade. Skönt. Har bänkat oss i soffan/babysittern och Leon får lite frukost. Blev äppel & Päronpuré och även ersättning eftersom han får så lite puré än så länge. Mums säger Leon och jag måstee ta och fixa något till mig snart också är skapligt hungrig.

Idag har vi inga planer alls än så länge, får se vad vi väljer att hitta på idag. Vädret är ju sådär om man jämför hur de var för bara ett par dagar sen. Vi får ta de som de kommer helt enkelt. En sak är i alla fall planerat och de är att kila ner till Apoteket och köpa koksaltlösning till prinsen. Han var jätteslemmig i halsen imorse och kräktes upp allt strax efter att han hade fått lösning. Nu är den dock slut. Tur att vi har nära till apoteket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback