11 Månader!

 
Min lilla skrutt har hunnit bli 11 månader. Förstår inte vart tiden tar vägen! Om 1 månad fyller Leon 1 och samma dag startar hans inskolning på dagis!
 
Du är min älskling, mitt hjärta, mitt ALLT! <3
 
Gått har han gjort i en månad redan och just nu är orden "tack tack" de mest populära. Men han använder de på rätt tillfälle så de är liksom inte bara ord för honom! Får han en majskrok säger han "tack tack"
 
Nu är de planering inför Leons kalas, kommer ha ett för hans små kompisar och jag funderar lite på vad man kan bjuda på? Förslag? Kommer en massa 1-åringar!

Kommentarer
Rebecca säger:

vilken sötnos :)
lejonet på tårtan har jag tyvärr köpt med mig från semester i ecuador, för 1 dollar ;)

Svar: Meeen va tråkigt! Eller de är ju roligt att vara lite egna med de men den var ju så fiiin! :D
Michelle

2013-01-30 | 20:09:08
Bloggadress: http://rebeccatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback