Åter till verkligheten!

Har vart uppe ssen strax före 5.30 Hade dubbla larm ifall jag skulle somna om men gick snabbt upp efter första. Just nu äter jag frukost i soffan, de var flera månader sen men Leon sover fortfarande så jag passar på.
 
Ska äta klart, göra de sista. Väcka Leon och så måste jag plocka ur vagnen ur förrådet då vi åker bil hem sen och då får inte vår "vintervagn" plats! Om exakt en timme ska vi hoppa på bussen så jag borde nog skynda mig lite.
 
Först ska Leons lämnas hos Rebecka och Leah, och så kommer Martina och Jessica dit och mysfrukostar tillsammans innan jag promenerar sista biten till stan och möter upp Yasmine för att tillsammans gå till skolan.
 
Nej skynda var de! Godmorgon allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback