Barnlediga!

Godkväll!
 
Åkte ut till pappa och Berith strax efter lunch och stannade till 17-tiden. Då lämnade vi skrutt där som sover borta inatt. Hoppas de gick bra. Han ville inte sova på eftermiddagen så han lär ju vara ganska trött om han ens är vaken längre.
De var inga problem när vi pussade och vinkade hejdå. När vi kom hem fixade vi lite i Leons rum, satte upp två tavlor och två tavellister där de nu ryms en hel del böcker.
 
Nu har vi fastnat i soffan och jag ska passa på att gå igenom alla bilder på datorn så jag kan framkalla dem samt flytta över till en annan hårddisk då min dator är lite puckad just nu så måste blåsa allt. ;)
 
Imorgon kommer min prins hem igen så då får vi se vad vi hittar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback