Besök från Norrland!

När jag väl slår igång datorn är de bäst att passa på. I onsdags kväll kom mamma och lillasyster ner till Västerås. Mysigt! Var ett tag sen vi sågs då de är 60 mil mellan oss. Torsdagen spenderades på Ikea, Erikslund, jag var i skolan en snabbis, på kvällen vårdade vi en liten febrig kille och gjorde inte speciellt mycket. Dagarna har passerat fort, men jag tycker ändå att dagarna gått långsamt. Färgat håret har vi gjort också. 4 förpackningar och 3 färgningar senare är jag röd/brun i håret!
 
Igårkväll var bara jag , mamma och Leon här så då hade vi de bara mysigt!  Nu hoppas jag att de kommit från till kalla Strömsund och att resan gick bra! Själv ska jag kasta mig i sängen! Godnatt!

Kommentarer
captivatedminds.blogg.se säger:

Hej ^___^ läst din blogg ett tag nu. Funderar på en liten småtting själv och är intresserad av att läsa gravidbloggar, men bloglovin är inte uppdaterat sen 2011.. Har du tips på några bra sådana bloggar? :)

Svar: Oj herregud! När jag var gravid läste jag massor nu läser jag ett fåtal mammabloggar. Hannaz.se är gravid nu fortfarande tror jag, mammasangel.vimedbarn.se fick knodd en vecka efter mig, malinforsell.blogspot.com fick två dagar innan mig och väntar lillasyster i april (vän till mig) Mitt tips är Googla gravidbloggar samt kolla kommentarer hos mammabloggar. Ofta skriver de ut i sitt namn typ "michelle- mamma till Leon" eller liknande :D Då kandu hitta massor. Spara i en flik under favoriter på datorn så har du alla samlade. Tror jag läste ca 60 stycken olika gravid/mammabloggar när jag vr gravid ;D
Michelle

2013-01-28 | 00:13:37
Bloggadress: http://captivatedminds.blogg.se/
captivatedminds.blogg.se säger:

Åh, tack så hemskt mycket!

2013-01-28 | 22:29:27
Bloggadress: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback