Dags för skola igen!

Idag kom mitt schema, så nervös jag vart för att de ska vara plugg varje dag och att de ska vara SVÅRT att pussla ihop. Nu ska jag inte säga att allt kommer gå lätt men hittills så är de två dagar eller ja halvdagar som vi måste pussla. En dag ställer Leons farfar upp och på uppropsdagen löser vi de på något sätt. Problem blir de om de blir mycket grupparbeten. Mest handlar bara pusslandet om ca en månad vilket inte är så mycket tack och lov.
 
Sen blir de inskolning samma vecka som min hemtenta ska lämnas in eller salstenta skall skrivas. Hoppas på hemtenta för då kan jag skriva på den innan den veckan och är de en salstenta får jag ta de som de kommer.
 
Idag blev de Ikea för hela lilla familjen, käkade lunch där innan vi drog ner en snabbis på stan innan de var dags för BVC. I väntrummet hade de en leksaksspis. De är helt klart en sak som står på Leons önskelista. Högst upp också tror jag. Som han fixade och donade med kastruller och grejer. På tal om fördelsedagspresenter så ska jag passa på en liten födelsedagspresent till Leon nu när jag sitter vid datorn för en gångs skull.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback