Do More Of What Makes You Happy

 
Mamma ringde ikväll och sa att dom planerade att hoppa på tåget den 23e Januari och komma hit och hälsa på oss! Så mamma och min syster kommer ner. Helt underbart. Jag och Leon var uppe hos dem i Oktober och tiden vi var där sög. Då dag nummer 2 och 3 var de domino-magsjuka för halva familjen! Jag och Leon klarade oss men de var otroligt jobbigt då jag var säker på att vi också skulle bli dåliga! Men ikke!
 
Nu hoppas vi att vi slipper sjukdomar och får ett par toppendagar tillsammans! Peter är ledig alla dessa dagar och jag har skola en av dagarna så vi kan umgås massor!
 
Freja och Mille kom hit och lekte med mig och Leon idag och imorgon kör vi playdate hos dem då Peter jobbar längre än tänkt och ska han få sova vill vi hitta på något så vi åker hem till dem imorgon förmiddag och umgås lite!

Kommentarer
Marlene Zufic, Mamma till Antonio säger:

Fan vilket överpåris jag betalade för en begagnad docka. Med bläck på dessutom. Jaja.

Jag vet, det blir jämt stavfel när man skriver via mobilen. Jag måste ha megatjocka fingrar. jag blir alltig hag. på blir oå. Haha. Känner igen mig.

tack för tipset om fina dockor på Lekia hälla. Nu har Antonio redan en, men någon annan kanske vill köpa och läser din kommentar=)

2013-01-14 | 23:44:39
Bloggadress: http://marlenezufic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback