Fredag!

Imorse tog vi bussen (påminner mig om att jag måste köpa busskort, de här är inte hållbart. Mobilräkningen kommer bli hööög) till stan och så promenerade vi resten av biten till badhuset där vi mötte upp Malin och Samira och så självklart Stella och Mikael. Badade och hade trevligt.
Alla ungar blev trötta exakt samtidigt och hade skrikkalas inne i omklädningsrummet i kör. Och en efter en somnade de i vagnen innan  vi ens hade kommit ut därifrån.
 
Promenerade till stan och tog en lunch på coffeehouse by george åt en jättegod Bakad potatis med currykycklingröra! Mums! Blev en liten runda på stan innan vi blev hämtade av Peter. Skönt att vi hann ses en kortis i alla fall innan han skulle till jobbet.
 
(blev avbruten mitt i blogginlägget av både telefonsamtal och en Leon som vaknade och tänkte inte somna om så lätt. Men tillslut i sin egen säng och allt)

Kommentarer
Mathilda säger:

å visste inte att du hade blogg, kul :D

ja precis de beror ju helt på situationen. men ja tänkte typ som en vanlig svenne typ lägenhet hund & barn. såg detta i familjeliv med diskutionen där spåra ur så jag frågar vidare intresant att få veta vad och hur alla tänker :)

2013-01-18 | 20:44:29
Bloggadress: http://misstj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback