Laugh and dance puppy

Idag har vi hunnit med mycket, tog en sväng till Stadium Outlet för att köpa ett nytt/ett till regnställ till Leon då de vi köpt tidigare var alldeles för stort. Men då har vi ett till senare så de gör absolut inget. Svängde förbi Toys"r"us en snabbis då de ligger på helt fel sida av stan var de år och dar sen jag var där sist.

Hittade en perfekt födelsedagspresent till Leon. En laugh and dance puppy från Fisher Price. Hade fått mail från BR-leksaker på morgonen om att den var nedsatt ytterligare (var ju nedsatt i och med mellandagsrean) men nu kostade den allt som allt 299:- Ordpriset ligger på mellan 699-749:- och jag blev jäkligt sur när jag såg att den var slut. Men så hade de samma pris på Toys"r"us så nu står den här hemma och väntar på Leon´s 1-årsdag!
Blev snabbhandling på Maxi där vi bland annat handlade en liten "flytta-till-studentkorridor-kasse" till min bror som idag flyttade till en studentlägenhet. Han fick de man mest behöver när man flyttar till en korridor. Gorbys piroger, nudlar och cola! Kikade på hans nya place en kortis och sen blev de lunch/fika på donken med bror, pappa och Berith som var flytthjälp.
 
Jag och Leon åkte genast iväg på nya äventyr, hämtade upp systeryster Freja som har kommit ner till civilisationen under en vecka. Så vi körde Erikslund. Shoppingcentret och en hel del till butiker. Fick med mig lite blandat. Gummistövlar till Leon, Ljuslyktor till köket, nu när vi kastat ut julen. Eller ja granen är kvar dock utan pynt och ljus och alla dekorationer samsas på ett litet sidobord i vardagsrummet tills imorgon.
 
Imrogon har sambon och jag ensamkväll. Leon ska sova hor morfar för första gången och sova borta för andra gången. Sist hade de gått jättebra när han sov borta och jag är inte speciellt orolig faktiskt. Vi ska mest ta de lugnt då Peter kollat fel och ska jobba på fredag. Kommer kännas konstigt att vakna upp helt ensam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback