Sätta tänderna i något spännande!

Igår var jag förbi högskolan och fixade med lite. Bland annat Studieintyg som kommunen behöver så de vet att jag pluggar och har rätt till ett visst antal timmar att ha Leon på förskolan. Köpte 4 böcker, så nu är de fixat inför kursstarten. Skönt! För någon vecka sen var jag iväg och köpte ny kalender, mapp till alla papper, kollegieblock och en massa såna bra-att-ha-grejer.
 
 
En av böckerna vi ska ha den här kursen är Barndomspsykologi. Tror den kan vara riktigt spännande och lärorik. Hoppas jag har rätt så jag inte blir besviken ;) Tror helt enkelt att Christian Grey (Femtio nyanser av honom) får flytta lite på sig och välkomna denna bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback