The world is a book...

Godkväll!
 
 
Första dagen i skolan idag. Massa info och så blev vi tilldelade studiegrupper. Än en gång hamnade jag i en bra grupp. Visserligen har vi inte jobbat tillsammans än men de kändes så rätt. Skönt när man kommer dit, känner typ 1 person och hamnar i en helt annan grupp.
 
Efter skolan var de raka vägen till Rebecka där jag möttes av en jätte, jätteledsen Leon. Stackarn var trött, lite osäker, och saknade sin mamma! Direkt när han kom till mig blev han tyst. Märkte av samma betende hela dagen att jag fick inte gå 2 meter då blev de samma sak. Misstänker att de är en tand på g i överkäken så de kan vara den som spökar. Sen fick jag väcka honom imorse och han somnade ganska sent så han hade sovit för lite.
 
Körde en eftermiddag på Öppna förskolan, min och Leons sista på ett par veckor då skolan krockar finfint med öppna. Lite trist men så kan de vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback