Tisdag!

 
 
 
Varken  skola eller Öppna förskolan idag. Trååk! Jag och Leon är fortfarande sjuka så de blev ingen skola för min del. Har inte något större dåligt samvete för de heller så vår lärare är kass på svenska, förlåt men ska utbildningen gå på Svenska och vi förra lektionen jobbade med ord jag adlrig hört talas om så fattar man ännu mindre. Satt och googlade för jag inte förstod vad hon sa. Som tur är kommer allting upp på internet sen så jag kan kolla där och jobba hemifrån.
 
Just nu sover lilleman i sin säng och jag sitter här med en chailatte. Borde plugga, borde fixa Leons garderob som jag börjat med, borde krama min man som ska jobba natt, jag borde alltså INTE sitta här men de är svårt att slita sig ;)

Kommentarer
captivatedminds.blogg.se säger:

Kul att du uppdaterar även fast du kanske inte har tid.kul att följa er ❤

Svar: Hemligheten är att skriva fler inlägg när.man väl har tid och tidsinställa dem :-)
Michelle

2013-01-29 | 15:37:21
Bloggadress: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback