Tisdag!

Hejsan!
 
Imorse när jag vaknade kändes de som om jag sovit 1 timme på hela natten. Var så trött. Leon var pigg så de var bara att gå upp. Vi tog bussen till Rebecka och Leah och så gick vi från dem till Öppna förskolan. Leon ville inte sova så han sover nu. Måste strax väcka honom annars blir de för sent ikväll. Ska nog börja ställa klockan på morgonen så både jag och Leon blir van. Lär gå upp runt 6-tiden när jag har skolan om jag ska hinna med att fixa med Leon också. Så imorgon blir de första klockställningen. 07.00
 
I och med att jag kommer behöva plugga på kvällarna också så är de för jobbigt om han ska somna runt 20 som han gör nu och hinna plugga innan man själv ska sova. Tur att de bara är en kort period sen börjar han på dagis och jag kan plugga hemma när han är där.
 
Nu har de löst sig med uppropet också Leon får vara hos Rebecka och Leah under tiden jag har uppropet.  Nej väcka Leon var de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback