Välkommen 2013

Välkommen 2013!
 
Hade gäster över igår och vi fixade tre-rättersmiddag.
Vi bjöd på Skagentoast till förrätt, Baconlindad helstekt fläskfilé, med potatisgratäng, sallad och vitlöksbaguetter + två såser till huvudrätt och så blev de hemgjord vaniljglass och lyxig fruktsallad till efterrätt.
 
 
 
Kan kort och gott säga att vi blev mätta! Leon hade helst velat vara med under hela festligheterna men han kastade in handduken runt 22. Ca 2 timmar senare än vanligt men han var nöjd och glad hela kvällen. Poppade champagnen vid 12-slaget och sen var de sängen. Leon vaknade till och kunde inte somna om förens jag la mig bredvid och då var de svårt att hålla sig vaken.
 
Fick sovmorgon och tacka gudarna för de, vi vaknade till 7.30 och då höll mitt huvud på att sprängas. Var så trött igår och när jag vaknade. Kändes som om jag hade hällt i mig en flaska vin helt själv. Hann ta någon sipp champagne innan jag la mig men de här var trötthets-bakis! Sen somnade vi om och vaknade runt 10-perfekt!
 
Leon har röjt i sitt rum hela morgonen och jag har en massa planering i huvudet som jag måste skriva ner. Bland annat måste vi få ihop två 1-årskalas, varav ett med släkt och vänner då Peter inte jobbar, vilket han gör varannan helg, samt ett kalas för hans små kompisar och de ska inte krocka med en av hans kompisar som fyller 2 dagar innan. Men nu har jag fått ihop allt! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback