kvällning

Hej!
 
Bildkälla
 
Vi var upp sjukt tidigt idag jag och Leon, jag började skolan redan 8.15 så var tvungen att lämna L på dagis vid 7. Direkt mot skolan för en föreläsning, väldigt intressant måste jag säga. Massa info och sen bar de av hemåt, hann städa lite, plugga och sen hämta L när han sovit efter lunchen.
 
Fikade med Johan och sen hann vi med lite kalasande på kvällen då en kompis fyller år idag! Lång dag men har ändå väldigt mycket energi känner jag. Imorgon behöver vi inte gå upp lika tidigt, skönt måste jag säga!
 
Fick ett glatt sms från dagis idag också att Leon hade en jättebra dag och lekte själv till och från, han har hittils mest velat vara i någons famn men han var glad, åt bra och hade haft en toppen, toppen dag! Kändes jätteskönt då han blev ledsen såfort vi kom in på gården imorse.
 
Nu ska jag väl ta de lugnt resten av kvällen!

Kommentarer
Novembersara - mamma till Lowa. säger:

SV: Hon ska börja den 12 augusti :)

2013-03-15 | 09:46:42
Bloggadress: http://novembersara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback